· 

Kunstautomaat HuBKerkrade en Pakje Kunst

Kunstautomat is een initiatief van Lars Kaiser uit Potsdam (Duitsland), waarbij kunst op een ludieke wijze onder de aandacht wordt gebracht bij kunstminnend publiek.

Meer informatie van dit initiatief vindt je hier, Kunstautomaat HuB.Kerkrade.

 

Pakje Kunst is het Nederlandse initiatief.

Hier zijn mijn Griekse Godinnen ook te koop.

Jaren geleden heb ik workshops gegeven in en met deze godinnen.
Altijd was het treffend en ook verbluffend ;-)
Je krijgt meestal de godin die je nodig hebt in je huidige levensfase. Een godin die je helpt, iets duidelijk wil maken en je in je eigenlijke kracht wil zetten.

 

Wie weet trek je wel mijn kunstpakje, ik ben benieuwd welke godin dan op dat moment bij je is of welke godin je op dat moment nodig hebt.

De godinnen zijn gemaakt van papier-maché en papierpulp. Beschilderd met acrylverf en bladgoud (in dit geval imitatie).

De achterzijde bevat de beschrijving van de godin.

In ieder geval ik wens je veel plezier!!!

 

Een kleine impressie van hoe ik de godinnen in klein formaat heb gemaakt. Video

Op deze video kunt u zien dat ik de godinnen met een satéstokje beschilder.

De eerste zending (links)  bestond uit bloemen en vlinders à naturel gehouden.

De tweede zending (rechts) bestond uit slakken en vlinders, beschilderd met vissengoud rood en bladgoud (in dit geval imitatie)